Menü

Vásárlás és Szállítás

Szállítás:

AZ OLDALON FELTÜNTETETT ÁRAK  MINDEN ESETBEN BRUTTÓ EGYSÉGÁRAK!

Személyes átvétel

Üzletünkben Dreamboxaudio 2170 Aszód Bocskai u. 13 (térkép megnyitása új ablakban). A megrendelt termékek üzletünkbe  történő beérkezéséről minden esetben külön visszajelzést küldünk. Az üzletünkben  az utánvételi díj csak készpénzben fizethető.

Visszajelzésünket követően a megrendelt termékek az alábbi időpontokban vehetők át:
Hétfő-Péntek:10:00-17:30
Szombat: 9:00-12:00

 

A szállítási időpont csak naptári munka napra és nem napszakra kérhető.

Bruttó 100.000.- Forint feletti számlaösszeg esetén a házhoz szállítás díjmentes, bruttó 100.000.- Forint alatti megrendelés esetén 1.500.- Forint szállítási díj kerül felszámításra.
 

Webshopunkban az ingyenes személyes átvétel mellett lehetősége van az Önnek leginkább megfelelő szállítási módot kiválasztani, így valóban csak annyit fizet, amennyit feltétlenül szükséges.

MPL - Magyar Posta

Az MPL-lel szállított csomagok előnye, hogy sikertelen kézbesítés esetén az illetékes postahelyen további 5 napig átvehetők. Amennyiben a csomagot nem házhoz rendeli, hanem egy Ön által választott postahelyre vagy MOL Posta Pontra kéri, ezt kérem külön megjegyzésben feltüntetni a szállítási címnél hogy postapont, a szállítás díjai kedvezőbbek.

Fizetés

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak, vagy személyes átvétel esetén a helyszínen kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Utánvétes és előre utalásos fizetés egyaránt lehetséges.

Kedvezményezett neve: Válóczi István EV.
Bank számlaszámunk előre utalás esetén:
1040 2915 5052 6887 4856 1005
(Számlavezető bank:K&H Bank)

 

Rendelés menete

A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba a "kosárba" gomb segítségével. A kosár tartalmát a "megtekintés" gombbal ellenőrizheti, szükség esetén módosíthatja. Ha mindent rendben talál, a "pénztár" gombra kattintva kezdheti meg a rendelés véglegesítését. A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges!

Kérjük adja meg a számlázási és szállítási adatokat.
Fontos: ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megrendelt termék a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra.
A telefonszámát (elsősorban mobilt) minden esetben adja meg! Telefonszám megadása nélkül a megrendelést nem áll módunkban teljesíteni! A csomag kézbesítésénél fontos szerepe lehet.

 

Szállítási Információ

Csomagjainkat átveheti személyesen, telefonon előre egyeztetett időpontban székhelyünkön (2170 ASZÓD Bocskai u.13.), vagy kérheti a kényelmesebb házhoz szállítást. Csomagjainkat futárszolgálat viszi házhoz. A fuvarozótól történő átvételnél MINDIG ELLENŐRIZZE, hogy a szállítmány nem sérült-e! A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem állmódunkban elfogadni!

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját.
A házhozszállítás díja futárszolgálat igénybevételével egységes fix összeg , postai szolgáltatással az ár a súly függvényében módosul. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! Egyes speciális esetekben egyedi szállítási díj kerülhet kiszabásra a vásárlóval tudtával és egyeztetve.
Minden 100.000.- Ft feletti rendelés esetén INGYENES házhoz szállítást biztosítunk! Kivételt képez a túlsúlyos illetve túl méretes csomag, ez egyedi elbírálást illetve egyeztetést von maga után.

Utánvétes és előre utalásos fizetés egyaránt lehetséges.
Kedvezményezett neve: Válóczi István
Bankszámlaszámunk: 1040 2915 5052 6887 4856 1005 (előre utalás esetén)

Amennyiben már regisztrált vásárlónk, adja meg a belépési adatokat Regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül!

Ha bármilyen nehézség vagy különleges helyzet befolyásolja a csomag kézbesítését, kérjük jelezze a megjegyzés rovatban!

A vásárlási feltételek elfogadása után a rendelés rögzítésre kerül, melyről azonnal visszaigazoló emailt küldünk. Ügyfélszolgálatunk minden esetben a megadott elérhetőségek egyikén visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését , illetve ellenőrizhetjük az adatokat!

Kérjük, amennyiben vásárlója, kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére!

HÍVJON MINKET BIZALOMMAL! +36-30-906-6865

Garancia, szavatosság


HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan gyári hibásak.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

·         A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel

·         A  nyugta vagy számla egy példánya

·         A cégünk által kiállított jótállási jegy

·         A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!